banner565

banner472

banner458

banner457

31.01.2022, 23:59 11285

İş İtibarınızı Korumak İçin İpuçları

İş itibarınızı korumak için atabileceğimiz bazı adımlar: Olumlu yorumlar. Güvendiğiniz işletmelerle çalışmak. Çalışanlarınızla ilgilenmek. Değerleri paylaşmak. İş itibarınızı korumada proaktif olmak hiç bu kadar önemli olmamıştı. Sadık müşterileri elinizde tutmak, yeni müşteriler çekmek, olumlu eleştiriler ve geri bildirimler almak ve yetenekli çalışanları sizinle kalmaya teşvik etmek istiyorsanız bu ipuçlarını dikkate alın.

Sosyal medya, 24 saat haberler ve online incelemeler çağında, işletme itibarınızı korumak hiç bu kadar önemli olmamıştı. Müşteriler, kime güvenebileceklerine, farklı markalar hakkında sahip oldukları algılara göre karar verirler. Bu yazımızda, itibarınızı korumak için atabileceğiniz bazı adımları keşfedeceğiz.

Olumlu yorumlar
On tüketiciden dokuzu, ürünleri satın almadan veya işletmelerle iletişime geçmeden önce online yorumları okuyor. Olumlu yorumlar, müşterileri rakip yerine işletmenizden satın almaya ikna edebilir ve aynı zamanda itibarınızı da artırabilir. Bir markanın çok sayıda mükemmel yorumu varsa bu onların daha güvenilir görünmesini sağlar. Müşteri hizmetleri, ürün kalitesi ve paranın karşılığı itici faktörlerdir. Paranızın karşılığını veren yüksek kaliteli ürünler veya hizmetler sağlarsanız ve müşterileriniz olumlu bir deneyim yaşarsa, size parlak yorumlar bırakmaları daha olasıdır. Eksiklikleri veya sorunları belirlemek ve iyileştirmeler yapmak, endişeleri derhal gidermek, hizmet ve desteği optimize etmek için ekstra yol kat etmek için geri bildirimi kullanın. Personel eğitimine yatırım yapmak ve canlı sohbet gibi hızlı yanıt veren destek seçenekleri sunmak akıllıca olacaktır.

Güvendiğiniz işletmelerle çalışmak
Birçok işletme, müşterilere ürün ve hizmetler sağlamak için diğer şirketlere güvenir. Diğer işletmelerle anlaşma yapıyorsanız, ticari görevlerde dış kaynak kullanmak istiyorsanız veya bir firma veya ajans ile birleşmeyi düşünüyorsanız, araştırmanızı yapmanız çok önemlidir. Finansal işlemlere girişmeden önce bir şirket hakkında bilgi toplamak için bir LEI bulucu kullanabilir, ayrıca incelemeleri okuyabilir ve şirketin geçmişine ilişkin verilere online olarak erişebilirsiniz. Bir ajans tutmayı, anlaşma yapmayı veya bir ortaklık kurmayı seçerseniz, markanızı belirli bir kapasitede temsil edeceklerinden, birlikte çalışmak istediğiniz işletmeler hakkında daha fazla bilgi edinmek faydalıdır.

Çalışanlarınızla ilgilenmek
Çalışanlarınızla ilgilenmek moral için çok önemlidir, ancak aynı zamanda işletme itibarınızı artırmanıza da yardımcı olabilir. Çalışanlarınızın kendileri ile ilgilenildiği biliniyorsa bu markanızı müşteriler, yatırımcılar veya potansiyel ticari müşteriler için daha çekici hale getirecektir. Sağlığa ve esenliğe öncelik vererek, cazip çalışanlara sağlanan fayda paketleri sunarak, gelişme ve ilerleme fırsatları sağlayarak, sıkı çalışmayı ödüllendirerek yüksek elde tutma oranlarını hedeflemeye çalışın.

Değerleri paylaşmak
Günümüzde müşteriler, aldıkları kararların etkisinin bilincindedir. Araştırmalar, tüketicilerin yüzde 70’inden fazlasının değerlerine uygun markalardan satın almak istediğini gösteriyor. Topluluğa geri veriyorsanız veya projeleri destekliyorsanız veya hayır kurumlarına bağışta bulunuyorsanız, bu marka imajınızı geliştirebilir, müşterilerle bağlantı kurmanıza yardımcı olabilir. Şirketin sahibi olarak sizin için neyin önemli olduğunu dikkatlice düşünün, müşterileri ve çalışanları fikirlerini paylaşmaya teşvik edin.
İş itibarınızı korumada proaktif olmak hiç bu kadar önemli olmamıştı. Sadık müşterileri elinizde tutmak, yeni müşteriler çekmek, olumlu eleştiriler ve geri bildirimler almak ve yetenekli çalışanları sizinle kalmaya teşvik etmek istiyorsanız bu ipuçlarını dikkate alın.

Yorumlar (0)
banner557