Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmaya göre, Türk Telekom, son üç yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Fiber alanındaki çalışmalarımız ve yatırımlarımız ile ülkemizin her şehrinde yüksek hız sağlama çalışmalarımızı sürdürürken, farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetlerle Türkiye’nin dijital yolculuğuna sunduğumuz katkılar müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüşüyor. Türk Telekom Prime ile müşterilerimizin hayatının her anına dokunuyoruz” açıklamasını yaptı.

Türk Telekom 2024’te mobilde sektörün oyun kurucusu oldu Türk Telekom 2024’te mobilde sektörün oyun kurucusu oldu