REEL SEKTÖR

Metro Türkiye, Stevie Ödülleri’nde 7 ödül kazandı

Yaratıcı ve yenilikçi projeleriyle Türkiye’ye değer katan Metro Toptancı Market Türkiye, bu yıl 11.’si düzenlenen Uluslararası Stevie Ödülleri’nde, yaratıcı projeleri ve tanıtım videoları ile “İletişim ve PR” kategorisinde 2 ayrı dalda, “Video” kategorisinde ise 4 ayrı dalda olmak üzere 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz ödül kazandı.
Metro, iki dalda ödüllendirilerek; Türkiye’de coğrafi işaretli ürünlerin ve yerel değerlerin korunmasını amaçlayan “Metro Yerel Değerlere Sahip Çıkıyor” ve sürdürülebilir balıkçılığı desteklemeye yönelik “Palamutlar Nerede?” projeleriyle ödüllere layık bulundu. Metro Türkiye Genel Müdürü Kubilay Özerkan, “Metro olarak Türkiye’ye inancımız tamdır ve doğru yolda olduğumuz tescillendi” dedi.