Türk Henkel’den Ankara Tüketici Markaları Fabrikası’na 7 milyon Euro yatırım
Türk Henkel’den Ankara Tüketici Markaları Fabrikası’na 7 milyon Euro yatırım
İçeriği Görüntüle

Gıda ve gıda dışı olmak üzere 200’ü aşkın ürünün ve çözüm önerilerinin yer aldığı katalog, ‘Bir tabak yarını değiştirebilir mi?’ sorusundan yola çıkarak yeme-içme sektörüne sürdürülebilirliğin pratiğe dökülebileceği güçlü bir yol haritası sunuyor. Katalogda, meyve-sebzeden et ve balığa, süt ürünleri ve yumurtadan vegan ürünlere, bakliyattan kuru gıdalara, unlu mamullerden donuk ürünlere, içeceklerden zeytin, zeytinyağı ve sos çeşitlerine birçok kategoride sürdürülebilir kriterlere göre seçilmiş ürünlere yer veriliyor. Bununla birlikte, sadece gıda değil; mutfak ekipmanları, temizlik ürünleri ve servis malzemeleri gibi gıda dışı ürünler de katalog kapsamında yer alıyor.