Marka, kısa zamanda yurt içinde 100 mağazaya ulaşmayı, Türkiye’deki güçlü üretimini arttırmayı ve Mısır'da 10 milyon dolar yatırımla kuracağı yeni üretim hattıyla küresel rekabette öne çıkmayı hedeflediğini açıkladı. 1927’de Türkiye’yi merserize çorapla tanıştıran Mısırlı Underwear and Socks, köklü mirasını geleceğe taşıyan kapsamlı vizyon ve büyüme hedeflerini duyurdu. Markanın ilk mağazası yakında İstanbul Nişantaşı’nda kapılarını açacak. Mısırlı bu atılımıyla “sessiz lüks” olarak tanımladığı marka felsefesini ve kalitesini doğrudan tüketiciyle buluşturacak. İstanbul İkitelli, Yozgat ve Kütahya’daki 3 fabrikasıyla yıllık 65 milyon çift çorap üreten, üretiminin %80’ini dünya devlerine ihraç eden Mısırlı, Mısır’da kuracağı üretim bandıyla Çin’le rekabet için maliyet avantajı elde edecek ve üretim kapasitesini yıllık 30 milyon çift artıracak. İlk etapta 500-600 kişiye istihdam sağlayacak yatırım, markanın farklı pazar segmentlerinde rekabet etme stratejisinin önemli bir parçasını oluşturacak. Marka, 2025 için döviz bazında %10, 2026 için ise %20 büyüme hedefliyor. Mısırlı’nın iddialı büyüme hedeflerinin ardında, 18 yıllık öncü sürdürülebilirlik anlayışı, %80’e ulaşan kadın çalışan oranı ve Hugo Boss, Tommy Hilfiger gibi dev markaların üretimini yapmanın getirdiği küresel tecrübe gibi güçlü temeller yatıyor. Mısırlı Yönetim Kurulu Üyesi Murat Eren Taşçı, “100. yılımıza yaklaşırken Mısırlı için yepyeni bir sayfa açıyoruz. Yıllardır dünyanın önde gelen giyim markaları için üretim yapan gücümüzü, artık kendi adımızla ve kendi mağazalarımızla sokağa taşıyoruz. Perakende hamlemiz ve Mısır’daki yatırımımız, aynı büyük vizyonun iki ayrılmaz parçasını oluşturuyor” açıklamasını yaptı.
Mısırlı’dan 10 milyon dolar yatırım ve 100 mağazaya ulaşma hedefi
Türkiye’nin asırlık köklü markası Mısırlı Underwear and Socks, üretici kimliğini bir perakende markasına dönüştürme yolunda dev adımlar atıyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir