25 ülkeden 37 özdenetim kuruluşu ile 15 reklam sektörü birliğinin katıldığı etkinlikte, ‘Sorumlu Reklamcılık: Influencer Pazarlaması’ başlıklı bir workshop düzenlendi. Toplantılarda, Türkiye’de de uygulanan Influencer Reklamlarının Yapay Zekâ ile Taranması Projesi ile birlikte Fransa ve Hindistan’daki örnek uygulamalar ele alındı.
Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Genel Müdürlüğü Reklam Kurulu’ndan Reklam Daire Başkanı Erdem Biçer ve Ticaret Uzmanı Elif Esin Gökçeoğlu’nun da konuşmacı olarak katıldığı ve Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi Doç.Dr. Gül Şener’in moderatörlüğünü yaptığı Workshop’ta; influencer reklamlarına yönelik Türkiye’deki düzenleme ve uygulamalar, Avrupa’daki özdenetim kuruluşlarının bu konudaki yaklaşım ve uygulamaları hakkında bilgiler paylaşıldı.

Logo, satış gelirlerini %30 artırdı Logo, satış gelirlerini %30 artırdı