Yapılan araştırma, Türkiye'de sağlıklı yaşam ilkelerinin teoride bilinmesine rağmen bu bilgilerin günlük hayata tutarlı bir şekilde aktarılamadığını gösteriyor. Araştırma, akıllı saat gibi giyilebilir teknolojilerin, kişiselleştirilmiş, anlaşılır veriler ve pratik tavsiyeler sunarak bu bilgi-eylem açığını kapatmada kilit bir rol oynayabileceğini ve bireylerin kendi sağlıklarını proaktif olarak yönetmelerini sağlayabileceğini vurguluyor. Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Marka Pazarlama Direktörü Mustafa Can Akbaş, “Araştırma, Türkiye'de proaktif sağlık yönetimi konusunda büyük bir potansiyel olduğunu gösteriyor. İnsanlar sağlıklı yaşamak istiyor ancak bu hedefe ulaşmak için doğru araçlara ve motivasyona ihtiyaç duyuyorlar” açıklamasını yaptı.