39 eylemden oluşan 2025 yılı YOİKK Eylem Planı yayımlandı
39 eylemden oluşan 2025 yılı YOİKK Eylem Planı yayımlandı
İçeriği Görüntüle

Vodafone, aylık 43 milyon sohbet sayısına ve 10 milyona yakın kullanıcıya ulaşan TOBi’yi yeni veri kaynaklarıyla entegre etti. Bu sayede TOBi, bağlantı kalitesini iyileştirme yönünde talepleri olan müşterileri hızlı bir şekilde yönlendirip, yapay zeka bazlı müşteri deneyim platformuyla birleştirerek daha hızlı çözümler oluşturuyor.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici; “Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin bağlantı kalitesini iyileştirmeye yönelik müşteriyi çözümle buluşturma oranı 1.5 katına çıktı. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.