KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

‘Umut Park’larıyla çocuklara umut olacak

HABER

Nesquik, Migros ve SosyalBen Vakfı ortaklığında, deprem bölgesindeki çocuklara kalıcı fayda sağlamak amacıyla Nesquik ‘Umut Parkı’ projesini hayata geçirdi.

Nestlé Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Zeynep Sungu; “Aldığımız birçok destek aksiyonunun yanı sıra uzun vadede bölgeye katkı sağlayacak projeler için de çalışmalar yapıyoruz” dedi. Migros Hızlı Tüketim Ürünleri-Gıda Pazarlama Direktörü Caner Yaman; “Bölgeye gönderdiğimiz yardımlara, ardından bölgenin ekonomik ve sosyal olarak eski günlerine dönmesi için çalışmalar gerçekleştirmeye odaklandık” diye konuştu. SosyalBen Vakfı Kurucusu Ece Çiftçi; “Çocukların yaşanan felaketin içinde kendilerine özel bir alan yaratabilmeleri, bağ kurabilmeleri ve güzel gülümsemelerini yeniden gösterebilmeleri için bu parklar çok kıymetli” açıklamasını yaptı.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.