Rapor, bankaların bu sorunların üstesinden gelmesi için kritik çözüm alanlarını da belirliyor. Kullanım kolaylığı ve hız, şeffaf ücret politikası, sıfır sürtünmeli onboarding, hatalardan öğrenen güncellemeler ve müşteri hizmetlerinde dijital kalite, önceliklendirilmesi gereken temel alanlar olarak öne çıkıyor. Artiwise CEO’su Tanel Temel, “Bankaların milyarlarca dolarlık dijitalleşme yatırımlarına rağmen, müşterinin gerçek sesini duyamaması ve acı noktalarını tespit edememesi, maalesef churn oranlarını ve memnuniyetsizliği artırıyor” dedi.
Dijital vaat kırılmaları bankaların müşteri kayıplarını artırıyor
Bankacılıkta dijitalleşme yatırımları artıyor fakat müşteri kayıpları önlenemiyor. Bu durumun ardındaki dinamikleri aydınlatan Artiwise, hazırladığı raporda, dijital vaat kırılmalarını ve bunların bankalara maliyetini gözler önüne serdi.
Bunlar da ilginizi çekebilir