banner565

banner472

banner458

banner457

BELBİM, İstanbulkart ile şirketlere özel avantajlar sunuyor

Şehrin Yaşam Kartı İstanbulkart, 100 binden fazla noktada ödeme aracı haline geldi. BELBİM AŞ Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Ceyda Ünal, bireysel kullanımın yanı sıra şirketlere özel kurumsal çözümler sunduklarını belirtti.

HABER 01.02.2023, 00:01 24.02.2023, 09:35
19952
BELBİM, İstanbulkart ile şirketlere özel avantajlar sunuyor

İstanbul Büyükşehir Belediyesine bağlı bir teknoloji şirketi olan BELBİM, benimsediği akıllı şehir vizyonuyla İstanbul halkının hayatını kolaylaştıran hizmetler sunuyor. Bugün ‘Şehrin Yaşam Kartı’ haline gelen İstanbulkart ile 100 binden fazla noktada ödeme yapılabiliyor.
BELBİM AŞ Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Ceyda Ünal, “İstanbulkart ile sunduğumuz kurumsal çözüm hizmetlerimizi Akbank, Fibabanka, Getir, Migros, Turkcell ve Türk Telekom gibi ülkemizin önde gelen kuruluşları ile paylaşıyor ve katma değer sağlıyoruz” dedi.  Bireysel olarak İstanbullulara hem ulaşım hem alışveriş ödemelerini kapsayan kampanyalar sunduklarını kaydeden Ünal, “Kurumsal düzeyde de şirketler için geliştirdiğimiz fintek hizmetleriyle yine çeşitli avantajları kullanıcılarla buluşturuyoruz” açıklamasını yaptı.

İstanbulkart’tan şirketlere özel kurumsal çözümler
BELBİM, şirketlerin personeline sağladığı tüm ek ödemelerini tek çatı altında topluyor. Ünal, şunları anlattı:
• Personel kimlik kartı ile personel devam kontrol sistemi altyapısını kurarak personellerin mesai saatlerini güvence altına alırken ulaşım ve alışveriş ödemelerinin de tek kart ile gerçekleştirilmesini sağlıyoruz. İstanbulkart’ın tüm özelliklerine sahip olan personel kimlik kartı, içine tarafımızca TL yüklenerek ulaşımda ve İstanbulkart’ın geçtiği tüm alışveriş noktalarında kullanılabilirken kullanıcısına İstanbulkart’a özel indirim ve kampanyalardan faydalanma imkanı sunuyor.
• Yine tarafımızca yapılan kurumsal TL yükleme işlemlerinde çalışanların İstanbulkartlarına yol ve/veya farklı destek paketleri ile alışveriş ödemeleri için belli bir alt limit olmaksızın TL yüklenebiliyor. Yüklenen TL İstanbulkart’ın geçtiği tüm ödeme noktalarında kullanılabiliyor. Yüklenen tutar ay içinde kullanılmadığı takdirde bir sonraki aya devrediyor.
• Kurumsal abonman yükleme işlemlerinde yalnızca ulaşımda kullanılan ve İstanbulkart’a geçiş hakkı olarak yüklenen abonman hizmeti kurumlara %85’e varan vergi indiriminden yararlanma fırsatı sunuyor.
Ceyda Ünal, kurumsal TL ve abonman yükleme hizmetine ilişkin fiyatlandırma modelini firmaların ihtiyaçlarına özel olarak hazırladıklarını söyledi.

500’den fazla büyük ölçekli kurumsal firma İstanbulkart’ın avantajlı dünyasında
BELBİM AŞ, TL ve abonman yükleme hizmetleriyle şirketlerin çalışanlarına sağladığı tüm ulaşım, yemek, market vb. ödemelerini tek çatı altında topluyor. İstanbulkart aracılığı ile sunulan kurumsal çözüm hizmetleri kapsamında ulaşım ve yemek ödemelerini tek kart altına toplayarak finansal kolaylık sağlıyor, vergi muafiyetinden yararlanma imkanı sunuyor. Ünal, “Aralarında Acıbadem, Çaykur, Çelebi ve Divan Otel’in de bulunduğu 500’den fazla çok kıymetli kuruluş İstanbulkart ile çalışanlarına sağladığı ek ödemeleri tek bir kart üzerinden veriyor, bu sayede alınan ödeme kullanıcısının tercihine göre değerlendirilebiliyor. Hem kullanıcılara ödeme ağında esneklik, İstanbulkart kampanyalarından yararlanma imkanı hem de hem de kurumlara katma değer kazandırıyoruz” dedi.

Sosyal belediyecilik anlayışıyla küçük esnafa katma değer sağlıyor
Ceyda Ünal, İstanbulkart’ın ödeme ağına küçük esnafı da dahil ettiklerini belirterek, “2021 yılında hayata geçen Halk Bakkal projesiyle bugün 1000’den fazla küçük esnaf ödeme ağımıza katıldı. Bu hizmetle binlerce esnafın kalkınmasına da destek oluyoruz. Esnaf kalkınırsa değer katlanır diyerek hem ihtiyaç sahibi ailelerin hem de mahalle esnafının yanında oluyoruz” diye konuştu.

BELBİM’den üye iş yerlerine özel POS hizmeti ve avantajları
‘İstanbulPOS’ ve ‘İstanbulPOS Mobil’ üzerinden bireysel, kurumsal temsilcilere ve üye işyerlerine İstanbulkart ve banka/kredi kartları ile temassız ödeme almalarını sağlarken uygun komisyon oranları sunuluyor. Önümüzdeki günlerde hizmete girecek ‘Mobil POS Uygulaması’ ile:
• Satış, stok ve envanter yönetimi hizmetleri,
• POS cihazlarına ekleyeceğimiz yeni modüller ile işletmelere özel kampanyalar,
• E-fatura hizmetinin verileceği çözümler sunulacak.
Ceyda Ünal, “Yeni yılda da fintek projelerimizle hem halkın ihtiyaçlarına yönelik bireysel projeler hem de ülkemizin kalkınmasında önemli rol oynayan kurumlara özel, avantajlı projeler sunmaya devam edeceğiz”dedi.

Yorumlar (0)