banner565

banner472

banner458

banner457

Binovist’ten, KVKK’da farklı sistemlerle entegre çözümler

KVKK süreçlerine uygun olarak izin toplama ve değişim yönetimini Microsoft Dynamics ve Robokobi CRM çözümleri ile desteklediklerini belirten Binovist Genel Müdürü Engin Alan, “Binovist, KVKK süreçleri için hukuki yapıya uygun teknik çözümü sağlamakta, İYS entegrasyonu gerçekleştirmekte, farklı kanallardan toplanan veriler için erişim, değiştirme gibi fonksiyonları yetki matrisleriyle yönetmektedir” açıklamasını yapıyor.

HABER 01.02.2023, 00:01 24.02.2023, 09:35
20104
Binovist’ten, KVKK’da farklı sistemlerle entegre çözümler

Tüm dünyada kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili oluşan hassasiyet, Avrupa’da GDPR, Türkiye’de ise KVKK ile yasal bir zemin kazandı. Firmaların müşterilerine hizmet sağlamaya çalışırken elde ettiği kişisel verileri, satış ve geri bildirim temelli bilgileri işleme arzusunu şekillendiren yasalara uyum kritik bir hal aldı.
Binovist Genel Müdürü Engin Alan, “Firmalar için şeytan üçgeni olarak tanımlayabileceğimiz ‘Maliyet-Memnuniyet-Mahremiyet’ unsurları global ekonomik resesyon nedeniyle işletmelerin stratejilerini zorlamakta. Binovist olarak, müşterilerini memnun ederken, mahremlerine saygı duyan firmalara maliyet açısından erişilebilir çözümler sunmayı amaç edindik. Müşterilerinin farklı kanallardan edinilen verilerini bir araya toplayan, müşterilerinin KVKK nedeniyle kişisel verilerinin işlenmesi ve pazarlama izinlerinin yönetimi ihtiyaçlarını CRM sistemi ile çözümlemekteyiz” açıklamasını yapıyor.
Binovist’in, KVKK süreçlerine uygun olarak izin toplama ve değişim yönetimini Microsoft Dynamics ve Robokobi CRM çözümleri ile desteklediğini belirten Engin Alan, “Binovist, KVKK süreçleri için hukuki yapıya uygun teknik çözümü sağlamakta, İYS entegrasyonu gerçekleştirmekte, farklı kanallardan toplanan veriler için erişim, değiştirme gibi fonksiyonları yetki matrisleriyle yönetmektedir” diye konuşuyor.
Binovist’in, Türkiye’de işletmelerin kullandığı farklı ERP sistemleri, e-ticaret altyapıları, santral çözümleri, SMS-Eposta-Dijital Pazarlama çözümleri ile entegre olan çözümler sunduğunu belirten Alan, “Bu farklı sistemlerden verileri merkezi olarak CRM sistemine alarak, müşterilerin izinlerini yönetmekteyiz. Müşterilerin gerek online mağazalarda gerek fiziksel mağazalarda veya çağrı merkezleri üzerinden izinlerini güncellemeleri durumunda zaman damgalı olarak iznin güncelliğini sağlamaktayız” diyor.
Yurt dışı pazarlar için Avrupa merkezli CRM çözümü: Binovist’in KVKK için ileriye yönelik farklı proje ve hedeflerinden bahseden Engin Alan, “Binovist, yurtiçi ile birlikte yurt dışında da satış gerçekleştiren firmalar için KVKK ve GDPR uyumlu veri yönetimini desteklemek üzere yurt dışı danışmanlık firmaları ile işbirliğini hedeflemiştir. Başta Avrupa olmak üzere yurt dışı pazarlara açılma arzusunda olan markalara Avrupa merkezli CRM çözümü sağlamaktayız” bilgisini veriyor.

Yorumlar (0)