banner283

EFORA İnsan Kaynakları dijital dönüşümüyle fark yaratıyor

İnsan kaynakları sektörünün lider markalarından EFORA İnsan Kaynakları, dijital dönüşümüyle de farklılaşıyor. Gümüşay Grup’un lokomotif şirketi EFORA İnsan Kaynakları yeni dijital çözümleriyle yine sektörüne öncü oluyor.

EFORA İnsan Kaynakları dijital dönüşümüyle fark yaratıyor

Gümüşay Grup ve EFORA İnsan Kaynakları Yönetim Kurulu Başkanı Gültekin Şenel, EFORA İnsan Kaynakları’nın sektörde sadece talepleri karşılayan değil, fark yaratan, sektöre yenilikler kazandırmak için çaba gösteren bir şirket olduğunu söylüyor: “2018 yılında Gebze’nin ilk ve tek İŞKUR Özel İstihdam Ofisi Yetki Belgesi alan firmamız 2019 yılını teknolojik altyapının geliştirilmesi ve marka bilinirliğinin artırılması için programladı.”
Gültekin Şenel, zaman zaman daralan piyasa koşullarında teknolojik yatırımlar ve çalışanlarının eğitimine önem verdiklerini belirtiyor: “2019 yılına kendi yazılım ve teknik alt yapımızı güçlendirerek girdik. 2018 yılında başlattığımız yazılım programının tüm eksiklikleri giderilerek 2019 yılı başında devreye alındı. İçerisinde personelin her türlü bilgisini barındıran program, ‘Puantaj, Ödemeler, Mesaj Sistemi, Kara Liste’ v.b. birçok özelliğe sahip. Bu programla sektörden gelen talepleri hızlı bir şekilde karşılayabiliyoruz. Ana işveren, verilen şifre ile tedarik edilen personelin tüm özlük ve ödeme dosyasına ulaşabiliyor, ilgili bilgi ve belgeleri yazdırabiliyor. Bu da tedarikçisi olduğumuz firmalara hızlı ve ekonomik hizmet sunmamızı sağlıyor.”
Yapılan bu programı destekleyen bir de personel arama portalı oluşturduklarını açıklayan Gültekin Şenel, “www.kariyerduragi.com adını verdiğimiz bu portal sayesinde kendi havuzumuzun sınırsız bir şekilde oluşması ve talebin en hızlı şekilde karşılanmasını sağlarken kariyer durağına bağlı olarak AVM’lerde hayata geçirdiğimiz kiosklar sayesinde iş başvurusu yapmak isteyen işsizlerimize de daha kısa yoldan ulaşabilmenin önünü açmış olduk. Şimdilik üç AVM’de faaliyet gösteren kioskların veri akışları, filtrelemesi oldukça güzel işliyor. Önümüzdeki günlerde AVM sayısını artırarak daha çok işsizi ve daha çok işvereni bir araya getirmeyi hedeflemekteyiz” diyor.
Bu yatırımların yanı sıra bu yıl Kocaeli ve İstanbul’da kurulan İstihdam ve Kariyer Günleri fuarlarında stantlar oluşturduklarını aktaran Gültekin Şenel, şunları dile getiriyor: “Burada ki amacımız, iş başvurularını almaktan ziyade marka bilinirliğimizi artırmaktı, geçtiğimiz yıl da katıldığımız bu fuarlardan bu yıl oldukça memnun ayrıldık.
Sanayinin kalbi Gebze’den çıkmış olan bir marka olarak kendimizi tanımlıyor, İstanbul, Bursa, İzmir ve Ankara gibi illerde şubeleşerek ana işverenlere daha yakın olmak, çözümcül olabilmek adına gayret gösteriyoruz. Bugünkü ekonomik durgunlukta bizi ayakta tutan güç, teknolojik alt yapıya ve eğitime verdiğimiz önemle marka bilinirliğimizin artması ve sektörde tercih edilir hale gelmiş olmamızdır.”
Gültekin Şenel, global rakipler ve merdiven altı olarak bilinen her yıl isim değiştiren yerli firmalar arasında marka olabilmenin ve sektöre kalite getirebilmenin mücadelesini vererek, rekabet güçlerini ve bilinirliklerini sürekli arttırdıklarını ifade ediyor.

Güncelleme Tarihi: 24 Haziran 2019, 09:32
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner256

banner269