banner565

banner472

banner458

banner457

31.03.2017, 09:00 7152

Müşteri Memnuniyeti KOBİ’leri Geleceğe Taşıyor

Baharın gelmesiyle hem işe alımlarda hem de turizm sektöründe hareketlenmeler başladı. Kariyer.net tarafından yaklaşık dokuz yıldır yayınlanan İstihdam Endeksi’nin Şubat ayı verileri de bunu kanıtlıyor. Endekste yer alan verilere göre turizm sektöründe başvuru yapılan ilan sayısının Aralık 2016’dan bu yana artış yaşadığı ve geçen Ocak ayına oranla yüzde 8 arttığı görülüyor. Turizm sektöründe ilanlarındaki artış, istihdam piyasası açısından olumlu sinyaller verirken bu durum sektörde faaliyet gösteren tüm KOBİ’leri yakından ilgilendiriyor.

KOBİ’lerin varlığı için memnuniyet şart
Turizm alanında faaliyet gösteren tüm işletmelerin öncelikli hedefi müşteri memnuniyetini sağlamak. Müşteriyle temasın kurulduğu ilk andan itibaren memnuniyetin sağlanması ve müşteri tarafından yeniden tercih edilebilir olunması bir turizmci KOBİ’nin varlığını geleceğe taşıma konusunda oldukça önemli bir etken. KOBİ’lerin başarıya ulaşması için hem işletmelerin hem de işletme çalışanlarının uzun süreli bir çaba harcaması ve sadece işletme sahiplerinin değil, çalışanların da başarıya ulaşmak için bilinçli ve istekli olması gerekiyor.

İK süreçlerinde profesyonel bakış
Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinde verilen hizmet kalitesinden taviz vermemek için doğru çalışanlarla buluşmak ve onların gelişimini desteklemek kritik bir adım. Doğru çalışanı doğru pozisyona yerleştirmek amacıyla işe alım süreçlerinin profesyonel ve bugünün teknolojilerine uyumlu olması verimli bir çalışma atmosferi yaratıyor. İnsana ve müşteriye dokunmanın çok önemli olduğu hizmet sektöründe profesyonel bir İK departmanına sahip olmak uzun vadede KOBİ’lere sürdürülebilirlik sağlıyor. 

Yorumlar (0)
banner557