PANORAMA:
SunExpress'in çağrıları Turkcell Global Bilgi'de
İşbirliği çerçevesinde çağrı merkezi hizmetlerinin yürütüleceği İzmir lokasyonunda düzenlenen açılış törenine Turkcell Global Bilgi İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın ve SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan katıldı. Turkcell Global Bilgi bundan böyle haftanın her günü 24 saat, Türkçe’nin yanısıra İngilizce ve Almanca dillerinde de SunExpress ile çalışan tüm acentelere özel talep, değişiklik, sistemsel talepler, teknik konularda destek verecek, yolcu memnuniyeti, mağduriyeti adına diğer firmalarla iletişime geçerek bilet düzenleyecek. 

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Yap Yeni Üyelik

Türk Telekom’a ödül
Türk Telekom, Tivibu, TBWA/İstanbul tarafından hazırlanan Seç-İzle uygulamasının tanıtıldığı “Orman”...

Haberi Oku