Page 11 - KobiEfor_Eylul_2020
P. 11

%à/àáà0 3$125$0$



                                   PaperWork, no-code Robusta RPA
      Türk Telekom’da
      ilk yarı rekoru              entegrasyon konektörünü duyurdu
                                      Türkiye’nin önde gelen iş akışı ve doküman yöne-
        2020’nin ilk altı ayında 13.3
                                   timi çözümlerinden PaperWork, Robusta RPA (Ro-
      milyar TL gelir elde eden Türk
                                   botic Process Automation) çözümü ile güçlerini bir-
      Telekom, ilk altı aylık dönem-
                                   leştirdi. PaperWork ve Robusta ekiplerinin ortak çalışması ile geliştirilen Pa-
      ler içerisindeki en yüksek bü-
                                   perWork Robusta RPA konektörü sayesinde artık Robusta RPA sanal robot-
      yüme performansını kaydetti.
                                   ları ek geliştirmeye gerek olmadan PaperWork platformu üzerinde çalışıp
      Halka arzdan bu yana en yük-
                                   anlık veri alışverişinde bulunabiliyorlar.
      sek 6 aylık net kârını kayde-
                                      PaperWork Robusta RPA konektörü, PaperWork platformu üzerinde çalı-
      den Türk Telekom’un yılın ilk
                                   şan iş akışlarının diğer sistemlerle veri alışverişinde rutin, tekrar eden ve ön-
      yarısındaki net kârı 1.6 milyar
                                   görülebilir görevlerini, çalışan davranışını taklit edebilen otomasyon teknolo-
      TL’yi buldu. Toplam abone sa-
                                   jileri sayesinde iş süreçlerin kalitesini ve tutarlılığını artırmayı, işlerin ölçek-
      yısı da 48.7 milyona ulaştı.
                                   lenebilmesini, insan kaynağı tasarrufu ve maliyet avantajı sağlıyor.
        Türk Telekom CEO’su
      Ümit Önal, “Tüm dünyanın      GoDaddy, ‘Küçük işletmeler “İşletmeler nakit akışı
      kriz yöneti-                  için SSL lazım                     problemi yaşıyor”
      mine geçtiği
      bir dönemi                      Pandemi sırasında                   Facebook, pandeminin KOBİ’ler
      güçlü altya-                 internet kullanımındaki              üzerindeki etkilerini ölçmek ama-
      pımız, çevik                 artışa dikkat çeken Go-              cıyla Dünya Bankası ve İktisadi İş-
      yönetimimiz,                 Daddy, küçük işletme                 birliği ve Gelişme Teşkilatı (OECD)
                            Ümit                         Selina         ortaklığıyla 50’den fazla ülkede yü-
      etkin karar                  sahiplerinin ve girişim-  Bieber
                            Önal
      alma meka-                   cilerin, ziyaretçilerine             rütülen, 25 binden fazla KOBİ’nin
      nizmalarımız, 34 bin çalışanı-  web sitesi güvenliği konusunu ciddiye al-  katıldığı Küçük İş-
      mızla yönettiğimiz uzaktan   dıklarını göstermek için web sitelerini  letmeler Küresel
      çalışma modelimiz ve yetkin  neden SSL sertifikası ile güvenceye al-  Durum Raporu’nun
      saha ekibimiz sayesinde      maları gerektiğini açıkladı.         ikinci dalga sonuç-
      başarıyla atlattık. Sabit ge-   GoDaddy Türkiye, MENA ve Güney    larını açıkladı.
      nişbanttan mobile, TV’den di-  Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Selina  Facebook  Orta  Derya
      jital ürünlere kadar zengin  Bieber “Güvenli Yuva Katmanı (SSL),  Doğu, Afrika ve Tür-  Matraş
      ürün portföyümüzle tüm Tür-  bir web tarayıcısı ile web sunucusu  kiye Bölge Başkan
      kiye’nin talebini karşılayarak  arasında şifreli iletişim sağlayan küre-  Yardımcısı Derya Matraş, “Sonuçlar
      hayatı eve sığdırdık” dedi.  sel bir güvenlik teknolojisidir. Web si-  gösteriyor ki, her ne kadar ülkemiz-
                                   tesine eklenen bir SSL sertifikası; kul-  de kapılarını açan ve satış yapmaya
      Samsung’dan                  lanıcı adları, şifreler, kredi kartı numa-  başlayan KOBİ’lerin sayısı geçtiği-
                                   raları ve diğer değerli kişisel verilerin  miz aya kıyasla artmış olsa da bu iş-
      yeni ürünler
                                   iletimini korumaya yardımcı olan gü-  letmelerin birçoğu hala daha nakit
                                   venli bir dijital tünel oluşturur” dedi.   akışı problemi yaşıyor” dedi.
                                   Yeni normalin yolu, dijital dönüşüme
                                   hız vermekten geçiyor
                                      Google tarafından hazırlanan ve işletmeler için değerli ve güncel bilgiler-
         Samsung Electronics, Gü-
                                   le dijital pazarlama ipuçları içeren Think-
      ney Kore’den canlı yayınlanan
                                   with Google platformu Türkiye’deki turizm
      ilk sanal GalaxyUnpacked et-
                                   sektörüne ilişkin değerlendirme ve verileri
      kinliğinde yeni, güçlü ve şık
                                   gündemine taşıdı.
      Galaxy cihazlarını tanıttı.
                                      Google Türkiye’nin 2020’de Kantar Araştırma Şirketi ile birlikte yaptığı çalış-
         Bunlar; Note serisinden
                                   maya katılan katılımcıların yüzde 60’ı zaman tasarrufu sağlaması, fiyat avantajı,
      Galaxy Note20 ve Galaxy No-
                                   daha kolay karşılaştırma yapabilme ve bilgi edinebilme açısından, rezervasyon-
      te20 Ultra, GalaxyTab S7 ve
                                   larını online yapıyor, bu rezervasyonlarda en çok cep telefonundan faydalanıyor.
      S7+ tabletler, Galaxy Watch3,
                                   Seyahat edenlerin yüzde 75’inden fazlası, karar verme sürecinde Google Arama,
      GalaxyBuds Live kulaklık Ga-
                                   fiyat karşılaştırma siteleri, online seyahat acenteleri gibi uğradığı temas nokta-
      laxy Z Fold2 oldu. Etkinlik,
                                   larında mobil telefonunu kullanıyor. Thinkwith Google’daki bilgiler, uzun vade-
      dünya genelinde toplam 56
                                   de işlerini daha dirençli ve güçlü kılabilmek için, turizm sektöründeki oyuncula-
      milyon izleyiciye ulaştı.
                                   rın bu süreçte dijital dönüşüme daha fazla odaklanması gerektiğini gösteriyor.
                                                                                      (\OÖO      KobiEfor 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16