banner565

banner472

banner458

banner457

Entegre Döküman Yönetimi'nin adresi; REISSWOLF

Dünyada 34 ülkede 50 tesisle REISSWOLF; şirketlere uçtan uca ‘Entegre Doküman Yönetimi’ hizmeti sunuyor.

HABER 01.01.2021, 00:01 29.01.2021, 09:44
29302
Entegre Döküman Yönetimi'nin adresi; REISSWOLF

REISSWOLF Türkiye İcra Kurulu Üyesi Kurtul Baydar, 2021’de, KOBİ’lere özel, ekonomik kampanyaları hayata geçirmeyi planladıklarını açıklıyor.
Veri ve belgelerin güvenli imhası amacıyla 1985’te Hamburg’da kurulan ve ilerleyen yıllarda ‘Fiziki Arşiv Yönetimi’, ‘Dijitalleştirme Hizmetleri’ ve ‘Dijital Doküman Yönetimi’ konularında da uzmanlaşan REISSWOLF International AG; bugün ağırlıklı Avrupa olmak üzere 34 ülkede 50 tesisle kurumlara uçtan uca “Entegre Doküman Yönetimi” hizmeti sunuyor.
REISSWOLF Türkiye İcra Kurulu Üyesi Kurtul Baydar, REISSWOLF’un 2008’den bu yana Türkiye pazarında faaliyet gösterdiğini belirterek, “REISSWOLF Türkiye olarak Ocak 2018 yılı itibariyle Dilovası’nda, Kocaeli KOBİ OSB’de mülkü kendimize ait tesisimizde; global pazarda olduğu gibi ‘Entegre Doküman Yönetimi’ anlayışıyla hizmetlerimize devam ediyoruz. REISSWOLF tüm süreçlerin tek tedarikçisi olarak uçtan uca çözüm olanağı sağlıyor” diyor.
Kurtul Baydar, tüm hizmetlerinin Mesleki Mesuliyet Sigortası ile güvence altına alındığını vurguluyor: “Fiziki Arşiv Yönetimi, Dijital Doküman Yönetimi ve Güvenli İmha süreçlerinin koordineli ve resmi standartlara uygun olarak yürütülmesi olan Entegre Doküman Yönetimi; ekonomik, teknolojik, çevik, verimli, modüler, çevre dostu, gizlilik ve yüksek güvenlik sağlayan, yasalara uyumlu ve sürdürülebilir bir hizmet. Tarama, dijitalleştirme, arşiv ve imha sürecinin bir arada olması, hizmeti çok daha ekonomik hale getiriyor, şirketlere ciddi bir maliyet avantajı ve sürdürülebilirlik sağlıyor.”
REISSWOLF Doküman Yönetimi Hizmetleri A.Ş., toplam 35 kişilik uzman bir ekiple; bankacılık, sigorta, finans, bilişim, elektrik-elektronik, perakende, turizm, mobilya, lojistik, iklimlendirme, otomotiv, gıda, e-ticaret, enerji, demir-çelik, makine, sağlık, kimya, ilaç sektörlerine, hastanelere, denetim firmalarına, market zincirlerine, hukuk firmalarına ve konsolosluklara olmak üzere; alanında lider ve öncü toplam 120 kurum ve kuruluşa hizmet veriyor.
“Hassas bilgi saklayan tedarikçiyiz” diyen Baydar, altyapısı ve yazılımlarıyla (RWAM, f.i.t) REISSWOLF’un, kurumların iş süreçlerine uygun çözümler sunduğunu anlatıyor: “Evraklarınız doğumundan ölümüne tüm yaşam döngüsünde bizimle güven altında kalıyor. REISSWOLF’un sloganı: “Living Data. ‘Entegre Doküman Yönetimi’, ‘Fiziki Doküman Yönetimi’, ‘Fiziki Arşiv Yönetimi’, ‘Doküman Tasnifi ve İndeksleme’, ‘Doküman Talep Ulaştırma’, ‘Backup Hizmetleri’, ‘Inhouse Hizmetler’, ‘Ön Arşiv Hizmetleri’, ‘Anahtar Teslim Arşiv Kurulumu’ hizmetlerinin yanısıra şirketlere özel KVKK uyum projeleri, taranmış evrakların, dijitalleştirilmiş dosyaların ve belgelerin düzenlenebilir ve kelimelerle aranabilir verilere dönüştürülmesini sağlayan OCR (Optical Character Recognition-Optik Karakter Tanıma) projeleri, bir kampanya sürecinde iki farklı kurum işbirliği yaptığında ihtiyaca özel çözümler de sunuyoruz.”
2021’de KOBİ’lere özel ekonomik kampanyalar: Kurtul Baydar, Pandemi’ye rağmen 2020’de yüzde 60 büyüdüklerini, 2021’de de yüzde 60 büyümeyi, istihdamlarını artırmayı hedeflediklerini açıklıyor: “2021’de Entegre Doküman Yönetimi’ni KOBİ’ler için ulaşılabilir hale getirmek istiyoruz, KOBİ’lere özel, ekonomik kampanyaları hayata geçirmeyi planlıyoruz.”
“Şirketlerin iş sürekliliği planlarının parçasıyız”: 2021’de fiziksel arşivleme kapasitelerini 2 katına çıkarmak hedefiyle yeni hizmet binasını da açtıklarını paylaşan Baydar, toplam 10 bin m2 üzerine kurulu tesislerinde, tarama servisleri, kayıt ve tasnif alanları, sistem odası ve müşteri odalarıyla hizmet verdiklerini belirtiyor: “Müşterilerimiz istediklerinde günlük veya saatlik kiralama usulüyle onlara özel çalışma odaları sunabiliyoruz. Kendi ofislerine ulaşamadıklarında, bilgilerinin de olduğu kendi ofislerine giremedikleri durumlarda veya çalışabilecekleri alanlara ihtiyaç duyduklarında onlara bir nevi ‘acil durum merkezi’ hizmeti sunmuş oluyoruz. Bu hizmet, şirketlerin iş sürekliliği planlarının da bir parçası oluyor.”

‘Yeni Nesil’ Muhaberat çözümü ile ‘kağıtsız ve hijyenik ofis’
REISSWOLF Genel Müdürü Deniz Eraydın, Pandemi’de şirketlere özel; ‘Yeni Nesil’ Muhaberat çözümünü geliştirdiklerini açıklıyor: “Evde / ofiste bulunan tüm çalışanların evrak iletişimini eşzamanlı, kesintisiz ve hijyenik şekilde yürütmesini sağlayan ‘Yeni Nesil’ Muhaberat çözümü; Covid-19 sonrasında kurum içine minumum paket ve insan girmesi nedeniyle ciddi avantaj, kağıtsız ve hijyenik ofis sağlıyor. Personel maliyetini, alan tahsisini azaltıyor, verimlilik takibi ve anlaşmalı kargo şirketinin performans takibini sağlıyor. Geriye dönük teslim mutabakatı sorunlarını, özellikle bayilerden ve bölgelerden gelen evrakların kontrol ve sisteme giriş işlemlerinde yaşanan sorunları önlüyor. Şirketlere diyoruz ki bizi adresleyin, tüm veya seçtiğiniz kurumlardan dijital postalarınızı bize yönlendirin. Fiziki gelen postalarınız bize gelsin veya dilediğiniz sıklıkta işyerinizden toplayalım, işleme alalım. Dijital / Fiziki postalarınızı açalım, tarayalım, dijital arşivinize ekleyelim, tercihinize göre, şirketinize özel kategorize edelim, verilerinizi sadece ilgili kişiye / kuruma iletelim, dijital veya istenirse fiziksel olarak saklayalım. Saklama süresi biten evrakı imha sürecine alalım. KVKK süreçlerine uygun tasarlanan yazılım, mobil cihazlarda da kullanıcı dostu arayüzlerle rahatlıkla kullanılabiliyor.”
Çevre dostu Güvenli İmha hizmeti: REISSWOLF’un sunduğu bir başka önemli hizmet ise Güvenli İmha. Veri koruma yasalarına uyumluluk sağlayan, veri ihlali sonucu doğabilecek yaptırımlardan koruyan, çevre dostu Güvenli İmha, kalite standartlarına uyumluluk (EN 15713), müşteri ve ticari bilgilerin gizliliğini, kişisel veriler ve şirket itibarının korunmasını, işgücü ve kaynak tasarrufunu sağlıyor. Eraydın, şirketlerin KVKK’nın yayınladığı imha ve saklama yönetmeliğine uygun, başkaları tarafından görülüp, okunması mümkün olmayacak şekilde imha yapmasının önemine dikkat çekiyor: “Güvenli İmha konusunda Çevre
Bakanlığı’ndan lisanslı bir tesisiz. Şirketlere hassas veri içeren dokümanların güvenli imhası için alüminyum, kilitli; Gizli, İmhalık Evrak Biriktirme Konteynerleri bırakıyoruz, çalışanlar imha edilmesi gereken kağıt, harddisk, data, kartuş vs. gibi materyalleri bu kutulara atıyor. İmha sırasında çekilen kamera görüntülerinin kayıtları şirketlere ulaştırılır, istenirse online izleme imkanı sunulur. Güvenli İmha’ya ilişkin KVKK, ISO 27001 ve TS EN 15713 standartlarına uygun düzenlenen sertifika şirkete ulaştırılır.”
Yüksek güvenlik: REISSWOLF tesislerinin yüksek güvenlik önlemleriyle donatıldığını, ciddi bir güvenlik yatırımları bulunduğunu vurgulayan Eraydın, NFPA (National Fire Protection Association USA) standartlarına ve yerel yönetmeliklere uygun tasarlanmış yangın algılama, yangın ihbar ve yangın söndürme sistemleri, 7/24 aktif kapalı devre kamera sistemleri, kartlı geçiş sistemi (Access control system), Depreme Dayanıklı Mezzanine Raf Sistemi, Isı, Nem ve Haşere Kontrol Sistemleri bulunduğunu, 7/24 tesis güvenliği sağladıklarını anlatıyor.
Kalitesi tescilli: REISSWOLF’un ulusal ve uluslararası standartlarda sunduğu hizmet, kalite
sertifikalarıyla da tescilli. Eraydın, “NAID EUROPE / The National Association for Information Destruction. PRISM International / Professional Records and Information Services Management. ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi. ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi. ISO 15713:2009 Gizli Malzemenin Güvenli İmhası. The European Privacy Seal. ULD Privacy Seal of Approval” kalite belgelerine sahip olduklarını paylaşıyor.
https://www.linkedin.com/company/reisswolf-turkey

Yorumlar (0)