banner565

banner472

banner458

banner457

iyzico, finansmana kolay erişim konusunda yeni dijital çözümler planlıyor

iyzico, KOBİ’lerin ve işletmelerin gündelik hayatta ihtiyaç duyabileceği tüm finansal hizmetleri tek çatı altında toplamanın yanı sıra işlerini büyütmelerine destek olacak dijital çözümlerle hayatlarını kolaylaştırmaya devam ediyor. iyzico Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Akif Sezer, “Önümüzdeki dönemde üye işyerlerimizin finansmana kolay erişimi konusunda yeni ürünler planlıyoruz” diyor.

HABER 01.04.2023, 00:01 26.04.2023, 09:21
22664
iyzico, finansmana kolay erişim konusunda yeni dijital çözümler planlıyor

iyzico, 10 yıl önce adım attığı bilişim dünyasında geliştirdiği inovatif ürün ve hizmetlerle başarılı ve emin adımlarla ilerlerken Haziran 2019’da yapılan anlaşma ile PayU’nun, iyzico’nun çoğunluk hisselerini satın almasıyla hedeflerine gücüne güç katarak ilerliyor. Birleşme sonrası son 2 yıl içinde ulaşılan rakamlarda başarının altını çizer nitelik taşıyor.
iyzico Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Akif Sezer, “Bu birleşme ile dünyanın en büyük teknoloji yatırım gruplarından biri olan Prosus’un finansal gücünden ve PayU’nun küresel bilgi birikiminden de destek alarak müşterilerimizin yerel ödeme sorunlarına çözümler geliştiriyor ve hayatlarını kolaylaştırıyoruz” diyor.
Sezer, iyzico’yu büyütürken aynı zamanda sahip oldukları 65 milyar TL işlem hacmi ile Türkiye’nin e-ticaret ekosisteminin de büyümesinde aktif rol aldıklarını belirtiyor: “Gelecek dönemde 2023 hedeflerimiz ve orta vadeli planlarımız ile Türkiye’nin ilk 5 finans kuruluşundan biri olma hedefimize emin adımlar ile yürüdüğümüzü söyleyebilirim.”
Gelecek dönemde KOBİ’lerin ve işletmelerin gündelik hayatta ihtiyaç duyabileceği tüm finansal hizmetleri tek çatı altında toplamanın yanı sıra işlerini büyütmelerine destek olacak dijital çözümlerle hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceklerini söyleyen Sezer, “Bunun ilk adımını iyzico Cep POS ürünümüzle attık. Bu ürünümüzle fiziki POS cihazına gerek kalmadan cep telefonu veya tablet üzerinden her yerden hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde ödeme almaları mümkün. Ayrıca önümüzdeki dönemde üye işyerlerimizin finansmana kolay erişimi konusunda yeni ürünler planlıyoruz” açıklamasını yapıyor.
Sezer, “Tüketicilerin sadece ödeme anında değil, tüm alışveriş süreçlerinde kolaylık sağlayan ve finansal hayatlarını daha iyi yönetmelerine olanak veren çözümler geliştirmeyi de odağımıza aldık. ’’ iyzico ile Öde ürünümüzle alışveriş kredisini kullanıcılarımızla buluşturmak bu adımlarımızdan bir diğeri oldu’’ bilgisini veriyor.

24 saatte dijital ortamda tüm dünyadan ödeme alabilme imkanı
Ödeme sistemleri alanındaki deneyimleriyle, kullanıcı davranışlarını iyi okuduklarını ve bir adım sonrasında ‘ne isterler’ sorusunun yanıtına odaklandıklarını kaydeden Sezer, bu sayede kullanıcılarının ihtiyaç ve beklentilerine göre sundukları ürün ve hizmetleri dijital trendleri yakından takip ederek geliştirdiklerini vurguluyor: “Çeşitli büyüklüklerdeki binlerce satıcıya 24 saat içinde dijital ortamda tüm dünyadan ödeme alabilme imkânı sunduk. Tüketicilerimize sunduğumuz ‘iyzico ile Öde’ ve ‘iyzico Korumalı Alışveriş’ ürünlerimiz ile haklarını koruyan güvenli bir ödeme alt yapısı geliştirdik. Bugün 6 milyon kullanıcı on binlerce web sitesinde korumalı alışveriş yöntemini tercih ederek iyzico hesaplarındaki bakiye veya saklı kartlarıyla havale ve EFT seçenekleri ile ödemelerini hızlı bir şekilde yapabiliyor. Üye işyerlerimize ise tek entegrasyonla tüm kredi kartlarından hızlı bir şekilde ödemelerini almayı sağladığımız ‘iyzico Sanal POS’ ürünümüz ile 24 saat içinde hızlı ve kolay bir şekilde online satış yapma imkânı sunuyoruz.”
Binlerce genç markanın, ‘iyzico Korumalı Alışveriş’ sayesinde müşterileriyle güven ilişkisi kurduklarını ve işlerini kısa süre içerisinde büyüttüklerini aktaran Sezer, ödeme süreçlerinde 7/24 canlı destek ile kullanıcılarının ihtiyaç duydukları her an yanlarında olduklarının ve iptal/iade süreçlerinin tek adımda kolay ve hızlı çözülmesini sağladıklarının altını çiziyor.

‘iyzico Link Yöntemi’ ile kolay çevrimiçi ödeme alma imkânı
iyzico olarak 65 milyar TL’yi aşan yıllık işlem hacmi ile 94 binden fazla üye işyeri ve 1.5 milyondan fazla alt üye işyerine dokunduklarını aktaran Sezer, herhangi bir bankacılık hizmetini kullanmayan, finans ekosisteminin dışındaki kişilere ulaştıklarını, e-ticaret yapan satıcılar için güvenli ödeme altyapısı sunarak farklılaştıklarını ifade ediyor: “Ayrıca finansal hizmetlere herkes erişebilsin diye inovatif hizmetler sunarken, girişimcilere ve sosyal farkındalık yaratmayı amaçlayan projelere, altyapımızla ve çeşitli kampanyalar yöneterek destek oluyoruz. Üye işyerlerimize sunduğumuz ‘iyzico Link Yöntemi’ ile kolayca çevrimiçi ödeme alma imkânı tanıyoruz. PCI-DSS 1. seviye sertifikasına sahip iyzico ile oluşturulan linkler, hiçbir güvenlik riski taşımıyor.
iyzico tarafından geliştirilen yapay zekâ destekli sahtecilik önleme sistemimiz ‘Frauctive’ sayesinde, geçerli ödemeleri kaçırmadan şüpheli işlemlere karşı üye işyerlerimizi 7/24 ücretsiz koruyor, harcama itirazlarınızı düşürerek müşteri memnuniyetini artırıyoruz. ‘iyzico Akıllı Ödeme Yönlendirme Servisi’, başarısız olabilecek ödemeleri milisaniyeler içerisinde farklı bir banka POS’undan geçirerek başarılı işleme dönüştürüyor ve üye işyerlerine ekstra kazanç sağlıyor.
‘iyzico Dynamic 3DS Sistemi’ yapay zekâ teknolojisiyle yalnızca riskli bulduğu ödemeleri 3DS doğrulamasına yönlendirerek üye işyerlerimizin müşterilerine daha iyi bir ödeme deneyimi sunmasını sağlıyor.”

“Kendimizi şampiyonlar ligi pozisyonlamasına taşımamız lazım”
2023’te e-ticaret hacminin yüzde yüzün üzerinde bir büyüme göstererek 800 milyar TL olmasını beklediklerini kaydeden Sezer şöyle devam ediyor: “Fintech ekosistemini şampiyonlar ligi olarak düşünürsek, ülke olarak sahip olduğumuz yüzde 18.5 e-ticaret penetrasyonu ile ikinci ligin birincisiyiz. İkinci ligde Doğu Avrupa, Latin Amerika ülkeleri var. Artık, Türkiye’yi birinci ligde Batı Avrupa ve ABD gibi ülkelerinin seviyesine çıkarıp, kendimizi şampiyonlar ligi pozisyonlamasına taşımamız lazım.
Ancak bunun için finansal hizmetlere ulaşımı ve kapsayıcılığı artırmamız gerekiyor. Türkiye’de halen nüfusun çok ciddi bir bölümü, özellikle de kadın nüfus bankacılık hizmetlerinden yararlanmıyor. Ekosistemin sunduğu alternatif ödeme çözümleri ve yöntemler ile bu nüfusu e-ticarete dahil etmemiz gerekiyor. Biz de sunduğumuz yenilikçi ödeme çözümleri ve alternatifleri ile bu alanda çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.”

 

Yorumlar (0)