banner565

banner472

banner458

banner457

Türkiye’de tüketicinin sürdürülebilirlik farkındalığı yüksek

Cargill’in KONDA Araştırma Şirketi ile gerçekleştirdiği Sürdürülebilirlik Algısı araştırması, toplumsal tutumlar ile sürdürülebilir gıda uygulamalarının kesiştiği noktaları inceliyor. Araştırmaya göre, Türkiye’deki tüketiciler sürdürülebilirlik konusunda daha bilinçli hale geliyor.

ÖNEMLİ NOTLAR 01.01.2024, 00:03 22.01.2024, 09:42
16090
Türkiye’de tüketicinin sürdürülebilirlik farkındalığı yüksek

Gıda Çözümleri META Ürün Grubu ve Sürdürülebilirlik Direktörü Cem Beysel; “Anketimiz yalnızca Türkiye’nin mevcut davranışlarını ortaya koymakla kalmıyor, aynı zamanda sürdürülebilirlik, yenilikçilik ve toplum refahına yönelik süregelen bağlılığımız için de bir pusula görevi görüyor. Sonuçlar, Cargill’in Türkiye’nin daha sürdürülebilir ve eşitlikçi bir geleceğe doğru yolculuğunda olumlu değişim için katalizör rolünün altını çiziyor” diye konuştu.
Anket, sürdürülebilirlik ile toplumsal cinsiyet eşitliği arasında kavramsal bir ilişki kurulmasa da, Türkiye’de toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda güçlü bir farkındalığın altını çiziyor.

Yorumlar (0)