banner472

banner458

banner457

Özel markalı ürünler 9 ayda yüzde 30 büyüdü

PLAT Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği adına NielsenIQ tarafından hazırlanan son verilere göre 2021 yılının 9 aylık döneminde özel markalı ürünler cirosu geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 30 arttı. Bu artışla birlikte sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (HTÜ) cirosundaki payı ise yüzde 22’ye ulaştı.

REEL SEKTÖR 01.12.2021, 00:01 26.12.2021, 21:22
20662
Özel markalı ürünler 9 ayda yüzde 30 büyüdü

PLAT Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği, bu yıl ‘Fark Var’ temasıyla düzenlediği 6. Private Label Zirvesi’nde; üretici ve tedarikçi firmalardan ulusal ve yerel perakende zincirlerinin temsilcilerine kadar sektörün önemli isimlerini bir araya getirdi. PLAT Derneği Yönetim Kurulu Başkanı M. İmer Özer, “Hammadde, enerji, lojistik gibi birçok kalemi kapsayan üretim maliyetlerindeki yüksek artışlara rağmen kaliteli ve uygun fiyatlı üretime devam etme kararlılığındayız” dedi.

Yorumlar (0)