banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

Pluxee’den sanatsal bakış

Yemek kartı markası Sodexo Avantaj’dan, çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşen Pluxee Türkiye, çalışan beklentilerinin ne yönde değiştiğini ortaya koyan FutureBright araştırmasını dijital sanat eserine dönüştürdü.

REEL SEKTÖR 01.05.2024, 00:01 06.05.2024, 19:15
6637
Pluxee’den sanatsal bakış
banner637

Çıkış noktası araştırmadaki görsel kolajlar olan ‘eXhale’ isimli eser, odağına teknolojiyi alarak çalışanların kişisel ve duygusal ihtiyaçlarına dikkat çekiyor. Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, “Harvard Üniversitesi çıkışlı ZMET yöntemiyle gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları görsel çıktılar ve derin analizler kaynak olarak kullanılıp dijital sanat ile veriler görselleştirildi. Bununla birlikte yapay zekanın yardımıyla birbirinden farklı imgelerin bütün bir hikâyeye dönüştürüldüğü çok kanallı video enstalasyonu yapıldı” dedi.

Yorumlar (0)