banner565

banner472

banner458

banner457

Matematik Röntgeni Çağrı Merkezi, Tegsoft’la gücünü ikiye katladı

Türkiye’nin 65 ilinde öğrenci ve velilere hizmet veren Matematik Röntgeni Çağrı Merkezi, Tegsoft altyapısı ile raporlama ve kontrol anlamında önemli bir açığı kapatıyor. Çağrı Merkezi Yöneticisi Derya Sadıkoğlu İplikçi, iletişimin bir havuzda toplanmasını sağladığı için Tegsoft’u kullanmanın hayati önem taşıdığını söylüyor.

HABER 01.07.2021, 00:01 28.07.2021, 10:19
23145
Matematik Röntgeni Çağrı Merkezi, Tegsoft’la gücünü ikiye katladı

Matematik Röntgeni’; öğrenci hangi sınıfta olursa olsun, matematikle ilgili başarılı olmasını engelleyen tüm temel eksikleri tek seansta analiz eden, öğrenciye özel yol haritası hazırlayan ve eksiklerini birebir online olarak kapatıp başarıya ulaştıran bir sistem olarak öne çıkıyor. Matematik Röntgeni Çağrı Merkezi, Türkiye’nin 65 ilinde öğrenci ve velilere yüzde 100’e yakın müşteri memnuniyetiyle hizmet veriyor. Müşteri memnuniyetini sağlamak adına birçok desteğe ihtiyaçlarını olduğunu söyleyen Matematik Röntgeni Çağrı Merkezi Yöneticisi Derya Sadıkoğlu İplikçi, oluşturduğu kalite ve başarı odaklı sistemle öğrencileri buluşturmak ve matematikte başarıya ulaşmalarını sağlamak ve müşterinin memnun olması noktasında en önemli görevin müşteri temsilcilerine düştüğünü belirtiyor.

İplikçi, “Yöneticilere düşen görev de müşteri temsilcilerinin yeterli teknik donanıma sahip olmalarını sağlamak, teknolojiyi kullanarak müşteri temsilcisinin iş yükünü hafifletmek, bilgi eksikliğinin giderilmesini ve işleri ile ilgili eğitim almalarını sağlamak, etkin koçluk yapmak ve çalışanların yeteneklerini, kendilerini geliştirmeye olanak tanımaktır. Müşteri memnuniyetini sağlamak bir ekip işidir. Müşteri temsilcisinden, ekip liderine, yöneticiye kadar herkes görev ve sorumluluk bilinci ile uyum içinde çalışmalıdır. Müşteri memnuniyeti için sadece çağrı merkezinin de çaba harcaması yeterli değildir” diye konuşuyor.

Tegsoft’un katkısı büyük
İplikçi, müşteri memnuniyeti adına Matematik Röntgeni Çağrı Merkezi ile Tegsoft arasındaki işbirliğinin hayati önem taşıdığına dikkat çekiyor: “Bu bir ekip işi. Tegsoft altyapısıyla hızla büyüyen çağrı merkezi bünyemize raporlama ve kontrol için önemli derecede katkısı oldu. Çağrı merkezimizde arama sayılarının artışı; kişi kartlarının oluşturulması, ses kayıt erişimleri ve arama detayları vb. işlemleri hem analiz hem de raporlama kısmını gerçekleştirebildik.”

İplikçi, müşterilerin kurumun gönüllü reklamcıları olduğunu da vurguluyor: “Müşterilerin yaptığı reklamın olumlu olması bizim için çok önemli. Müşteri memnuniyetini sağlamak adına birçok desteğe ihtiyacımız oluyor. İlk aşama; teknolojik destek. Tegsoft’un bize bu aşamada önemli ve kalıcı destekleri oldu. Çağrı merkezimizi müşterilerin sorularının, ihtiyaçlarının ve isteklerinin ele alındığı birçok organizasyonun önemli parçalarından biri olarak görüyoruz. Bu nedenle müşteri ile kaliteli iletişim, kolay erişebilirlik ve kayıt altına alınan bilgiler, çoklu otomatik arama sistemi ile başvuru dağılımı sağlama vb. taleplerimizi Tegsoft karşıladı. Ayrıca sorularımız için istediğimiz her an destek alabilmemiz memnuniyetimizi artırdı.”

“İletişim havuzu, hayati önemde”
İplikçi, Matematik Röntgeni Analizi’nin Türkiye’de ve dünyada henüz benzeri olmadığını dile getiriyor: “Matematik Röntgeni olarak yurtiçi ve yurtdışı hedeflerimiz bulunmakta. Çağrı merkezimizin en önemli kaynağı, müşterilerinin söylediklerini dinlemek. Hedefimiz; müşterilerin görüşlerini, kalitenin iyileştirilmesinde kullanmak. Tegsoft’u kullanmak, iletişimin bir havuzda toplanmasını sağladığı için bizim açımızdan hayati önem taşıyor. Tegsoft kullanımında müşteri bilgilerinin, tercihlerinin ve şirket için önemli olan veya olmayan tüm bilgilerin, ortak bir veri tabanında toplanarak şirket veya müşteri yararına kullanılmasıdır ki önemli olan da budur.”

Hem çalışan hem de müşteri mutlu
İplikçi, amaçlarının oluşturdukları kalite ve başarı odaklı sistemle öğrencileri buluşturarak, matematikte başarıya ulaşmalarını sağlamak olduğunu ifade ediyor: “Müşteri temsilcilerine vermiş olduğumuz eğitimler, ortamlar, motivasyon çalışmaları, hakları müşteri temsilcisi tarafını mutlu ve huzurlu hissettiriyor. Müşterinin memnun olması, müşteri temsilcisinin çok iyi karşılamasına, ses tonunu ayarlamasına ve ürün üzerine alternatifler sunarak müşteriyi rahatlatmasına bağlıdır. Önceliğimiz; çağrı merkezinin verimli ve mutlu çalışması. Ardından teknolojik destekle hem müşteri hem de çalışan memnuniyetini sağlamak, çağrı merkezimizi günden güne büyütecektir.”

Yorumlar (0)