banner272

AdColony ve Nielsen’in gerçekleştirdikleri araştırmaya göre;Kullanıcıların en güvenilir bulduğu sosyal medya; LinkedIn seçildi

LinkedIn’in Türkiye Satış Ortağı ve Exclusive Partneri AdColony, KOBİ’lere Destek Kampanyası başlattı.

AdColony ve Nielsen’in gerçekleştirdikleri araştırmaya göre;Kullanıcıların en güvenilir bulduğu sosyal medya; LinkedIn seçildi

AdColony Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Latin Amerika Pazarları Büyüme ve Müşteri İlişkileri Direktörü Melike Kırtepe, “Türkiye’de KOBİ’lerin gelişip büyümesine yardımcı olmayı hedefliyoruz” diye konuştu.Teknolojinin her geçen gün gelişmesi ile gerçek dünyada olduğu kadar dijitalde de işletmelerin başarılarının temelini, oluşturdukları ağlar ve kurdukları bağlantılar belirliyor. Dünyanın en büyük profesyonel ağı LinkedIn, benzersiz kullanıcı portföyü ile aynı zamanda önemli bir dijital pazarlama platformu. Özellikle profesyoneller tarafından kullanılan LinkedIn, sektörel reklam yapmak isteyen kullanıcıların doğru hedef kitleye ulaşmasında da büyük önem taşıyor. İşletmeler tarafından kuvvetli bir reklam platformu olarak kabul gören LinkedIn’i kullanarak iş dünyasında yer alan kişilere ulaşmak artık çok daha kolay.
Güven vurgulayan ve Türkiye’de 7.7 milyon profesyoneli bünyesinde barındıran LinkedIn, başarılarını en üst seviyeye çıkarmak adına profesyoneller tarafından olduğu kadar işletmeler tarafından da tercih ediliyor. Peki bu kadar tercih edilmesinin ardındaki sebepler nelerdir?
AdColony ve Nielsen gerçekleştirdikleri araştırmada LinkedIn kullanıcılarının davranışlarını ele aldılar. Araştırmanın sonuçlarına göre 18-55 yaş arası internet kullanıcılarının en güvenilir buldukları sosyal mecra LinkedIn oldu.
Farklı sosyal medya araçları ile karşılaştırıldığında kullanıcılar LinkedIn’i alanında tek olması yönü ile daha değerli buluyor. Sosyal medya kullanıcılarına göre en güvenilir içeriklere LinkedIn’de ulaşılıyor. LinkedIn üyelerine göre bu mecrayı diğer sosyal medyalardan ayıran özellikler kendilerini geliştirmesine yardımcı olması, sektörden güncel haberleri barındırması ve tecrübe, bilgi ve başarı hikayelerine erişilebilen bir platform olması.
Diğer sosyal medya araçlarına göre kullanıcıların LinkedIn’i tercih etmelerinin en önemli sebebi güvenilir içerikler barındırması. İkinci sırada ise sadece iş amaçlı kullanılması geliyor.
Kullanıcıların çoğu LinkedIn reklamlarını dikkat çekici buluyor
Kullanıcıların onlarca reklamla karşılaştığı günümüz dijital dünyasında, pazarlamacıların en büyük sınavı kullanıcıların dikkatini çekebilmek. Araştırmanın en etkileyici sonuçlarından biri de LinkedIn kullanıcılarının reklam tepkileri ile ilgili. Kullanıcıların yarısından fazlası (tam olarak yüzde 56’sı) LinkedIn’de gördükleri reklamları dikkat çekici buluyor.
Dikkat çekici bulan kullanıcılar arasında yapılan incelemeye göre reklamların rahatsız edici bulunma oranı sadece yüzde 15. Burada kullanıcı deneyimini bozmayan, görünürlüğü yüksek, kullanıcı dostu ve doğal reklam formatlarının etkisi büyük. Kullanıcıların yüzde 58’i reklamları rahatsız edici bulmadıklarını belirtiyor.

AdColony’den KOBİ’lere Destek Kampanyası
LinkedIn’deki reklam formatları bu kadar tercih ediliyorken KOBİ’lerin doğrudan panel üzerinden kitlelerine ulaşmaları adına LinkedIn’in Türkiye Satış Ortağı ve Exclusive Partneri AdColony, bir destek kampanyası hazırladı.
Bilinirlik ve ticari faydaları KOBİ’lere sunmak isteyen LinkedIn mecrasında farklı ticaret kuruluşlarına üye olan, yurtdışına ihracat yapan, kısıtlı kaynağa sahip her büyüklükteki firmaların küçük ve orta ölçekli projelerine destek olmak üzere fırsat sunuyor.
Bu fırsat sayesinde şirketler, AdColony aracılığıyla yaratılan reklam hesapları üzerinden gerçekleştireceği yayınlarında 1.000 dolar tutarındaki ilk harcamalarında sadece tutarın yarısı kadar faturalandıracak. Kısaca AdColony şirketlere 500 dolar değerinde bir teşvik fırsatı sağlamış olacak.
AdColony Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Latin Amerika Pazarları Büyüme ve Müşteri İlişkileri Direktörü Melike Kırtepe, konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Türkiye’de ki küçük ve orta ölçekli girişimlerin gelişip büyümesine yardımcı olmayı hedefliyoruz. Halihazırda birçok firma ile buluşarak LinkedIn’i tanıtıyor, LinkedIn pazarlama çözümleri ve dijitalde reklam kullanımı hakkında eğitimler düzenliyoruz. LinkedIn reklam yönetimi sürecinden bahsettiğimiz eğitimlerle iş ortaklarımızın LinkedIn’i verimli kullanarak yatırımlarının karşılığını alacağı bir iş planı tasarlıyoruz” dedi.

Güncelleme Tarihi: 18 Nisan 2019, 09:08
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner216

banner269

banner246

banner256